Сортировка:
по поступлению
| по популярности
| по алфавиту
|
Страницы:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
|
|
|
|
|
Книги >
Бизнес литература
Едді Юн
Суперспоживачі. Швидкий шлях до зростання бренду
Код товара 180342
Скидка распространяется только на товары, которые ЕСТЬ(!) в наличии на складе на момент подтверждения заказа нашим оператором.
Скидки на этот товар не распространяются!
|
|
Як перетворити споживачів на суперлояльну аудиторію вашого бренду. Тематика
Бізнес, маркетинг, продажі. Про що книга
Серед споживачів кожного товару й користувачів кожної послуги є особлива категорія. Це ті любителі кросівок, у яких ...
|
|
|
|
|
Книги >
Маркетинг и реклама
Дерек Томпсон
Хітмейкери. Наука популярності та змагання за увагу
Код товара 179687
Скидка распространяется только на товары, которые ЕСТЬ(!) в наличии на складе на момент подтверждения заказа нашим оператором.
Скидки на этот товар не распространяются!
|
|
Книга «Хітмейкери. Наука популярності та змагання за увагу» Дерека Томпсона — загальнонаціональний бестселер у США 2017 року, знаходиться у добірках «Книжки року» журналів Inc. та Library Journal. Про книгу Ця книжка про найбажаніший і найдефіцитніший ...
|
|
|
Книги >
Нон-фікшн
Олексій Філановський
Головна маркетингова книга
Код товара 179258
Скидки на этот товар не распространяются!
|
|
Розміри:
130х200 мм Рік видання:
2018 Переклад:
Ганна Яновська
Книга Олексія Філановського — не підручник з маркетингу і не посібник для вузьких фахівців в окремих галузях маркетингової діяльності. А слово ...
|
|
|
|
|
|
|
|
Книги >
Маркетинг и реклама
Игорь Манн
Маркетинг без бюджету. 50 дієвих інструментів
Код товара 178703
Скидка распространяется только на товары, которые ЕСТЬ(!) в наличии на складе на момент подтверждения заказа нашим оператором.
|
|
«Маркетинг без бюджету» — книжка, у якій зібрані способи, що допоможуть підвищити ваш прибуток узагалі чи майже без бюджету. Ідеї, запропоновані Ігорем Манном, стосуються таких сфер: маркетинг, реклама, продажі, PR, клієнтська лояльність, організація ...
|
|
|
|
Книги >
Маркетинг и реклама
Джон Тамни
Как работает экономика
Код товара 177672
Скидки на этот товар не распространяются!
|
|
Экономика - это захватывающе! Не согласны? Наверное, вы сейчас вспомнили экономические новости по телевизору или мтытьи про деньги в уважаемых СМИ. Да, они действительно скучноваты. Серьезные экономисты любят использовать сложные формулы, диаграммы, ...
|
|
|
|
|
Книги >
Маркетинг и реклама
О. М. Азарян
Маркетинг
Код товара 85369
|
|
В основу українського адаптованого видання покладено популярний американський підручник, який витримав дев'ять видань у США і п'ять - у Канаді, а також міжнародне англомовне видання і переклади польською, російською, італійською, французькою, китайською ...
|
|
|
Книги >
Маркетинг и реклама
Роберт Шоу
Прибыльный маркетинг
Код товара 71273
Скидки на этот товар не распространяются!
|
|
Если вы откладываете принятие важных личных и деловых решений из-за того, что у вас просто нет необходимых аналитических инструментов для поиска правильного ответа, тогда эта книга для вас. Здесь вы можете узнать, как измерить прибыльность инвестиций ...
|
|
|
|
Книги >
Бизнес литература
Жан-Марк Лейю
Омоложение бренда
Код товара 71272
Скидка распространяется только на товары, которые ЕСТЬ(!) в наличии на складе на момент подтверждения заказа нашим оператором.
Скидки на этот товар не распространяются!
|
|
Авторы этой книги разрабатывают теорию о том, что бренды также не имеют иммунитета от старения. Либо их настигают новые, более актуальные бренды, либо потребители устают от неизменного неменяющегося в течение многих лет образа бренда. Книга "Омоложение ...
|
|
|
|
|
|
Книги >
Нехудожественная литература
Максим Дорофєєв
Джедайські техніки
Код товара 179672
Скидки на этот товар не распространяются!
|
|
Щоб усе встигнути — розставляй пріоритети. Знайома істина? Ще б пак! Та коли папка «Вхідні» от-от вибухне непрочитаними листам, невиконані справи буквально засипають з головою, а запас мислепалива падає до нульової позначки, здається, що час кликати на ...
|
|
|
|
Книги >
Маркетинг и реклама
Уильям Паундстоун
9,99. Міф про чесну ціну
Код товара 179473
Скидки на этот товар не распространяются!
|
|
Перекладачі Дмитро Кожедуб
Ґрунтовний аналіз того, як ми сприймаємо ціну та чому ці цифри часто оманливі.
ТЕМАТИКА
Маркетинг, психологія, поведінкова економіка..
ПРО КНИЖКУ
«Вигідна пропозиція!», «Дешевше не буде!» ...
|
|
|
Книги >
Нехудожественная литература
Игорь Манн
Маркетинг на 100%. Ремікс
Код товара 179467
Скидка распространяется только на товары, которые ЕСТЬ(!) в наличии на складе на момент подтверждения заказа нашим оператором.
Скидки на этот товар не распространяются!
|
|
• Настільна книжка маркетолога • Перебуває у ТОП-5 найкорисніших ділових видань • Продано понад 100 000 екземплярів
Хочете дізнатися більше про теорію маркетингу? Брендинг? Популярні стратегії та основи управління? Тоді не шукайте відповідей ...
|
|
|
Сортировка:
по поступлению
| по популярности
| по алфавиту
|
Страницы:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
|